FASHION-HONG KONG-ECONOMY-START-UP
In this picture taken on July 13, 2016, clothes are displayed in the warehouse at Grana's offices in Hong Kong.
Luke Grana arrived in Hong Kong with no contacts, cold-calling 'angel investors' he'd found on LinkedIn armed with only his CV, a business plan, and some big ideas to overhaul fashion. In little more than two years, his eponymous clothing store amassed 6 million USD in seed funding and -- through a smart concept and buoyant social media presence -- become the go-to shop for under-35s searching out quality staples for their wardrobe.
/ AFP / Anthony WALLACE / TO GO WITH AFP STORY HONG KONG-FASHION-ECONOMY-START-UP,INTERVIEW BY LIZ THOMAS (Photo credit should read ANTHONY WALLACE/AFP via Getty Images)
MATERIAL RESTRINGIDO
No se puede obtener la licencia de esta imagen online. Para obtener la licencia de esta imagen, contacta con nosotros.
DETALLES
Restricciones:
Póngase en contacto con su oficina local para conocer todos los usos con fines comerciales o promocionales. Derechos editoriales plenos en Reino Unido, EE.UU., Irlanda, Italia, España y Canadá (excepto Québec). Si desea conocer los derechos editoriales restringidos en otro país, llame a su oficina local.TO GO WITH AFP STORY HONG KONG-FASHION-ECONOMY-START-UP,INTERVIEW BY LIZ THOMAS
Crédito:
Editorial n.º:
576680118
Colección:
AFP
Fecha de creación:
13 de julio de 2016
Fecha de subida:
Tipo de licencia:
Inf. de autorización:
No se cuenta con autorizaciones. Más información
Fuente:
AFP
Código de barras:
AFP
Nombre del objeto:
AFP_D63E1
Tamaño máx. archivo:
5105 x 3410 px (43,22 x 28,87 cm) - 300 dpi - 3 MB